Social Items

Marhaban Di Surau

Beliau surau telah banyak menjalani pelbagai aktiviti iaitu seperti aktivit marhaban bulan syawal nasyid gotong royong permainan badminton riadah dan banyak lagi. Alhamdulillah tahun ini masih mendapat sambutan dari kariah dan penduduk setempat.


Hijabgaleria Penata Busana Pakaian Wanita Wanita

Sebelumnya kami bermarhaban di rumah Sdr Faizul.

Marhaban di surau. Latihan bermula pada pukul 230 petang di Surau Al-Muhtadin. Surau al ameen surat letak jawatan pengerusi surau al ameen. Marhaban di rumah jiran.

Pada awalnya hanya 2 ekor lembu sahaja tetapi sehingga tarikh tutup penyertaan jumlah keseluruhan telah menjadi 6 ekor semuanya. Share to Twitter Share to. Terakhir di rumah CIkgu Mokhtar dan Tn Hj Saim.

Terharu Tn Haji Saim yang baru pertama kali menerima kunjungan kami. Jamuan heavy weight di rumah En. 29 Julai 201513 Syawal 1436H.

Posted by Unknown at 941 PM. Petikan Quran Hadis Harian. Nama Mu Sentiasa Di hati.

Ahlan wa sahlan wa marhaban. Posted by Redhuan at 1126 PTG. EnMohd Nazri bin Mohd Rafi.

Menggunakan format di dalam borang s kepada garis. Marhaban Berselawat Doa Dan Ucapan Hari Raya Idilfitri. Juga marhaban di rumah jiran.

Bagi tahu ini 2014 bersamaan 1435 Hijrah Surau An-Nur Faizah telah. Malam ini dua rumah sahaja berbanding malam sebelumnya sembilan buah rumah. Surau An-Nur Faizah pada setiap tahun akan mengadakan program tersebut dari rumah ke rumah mengikut jalan yang telah ditetapak oleh penganjur marahaban pada tahun tersebut ianya akan berlangsung selama lebih dari seminggu.

Ruang rumah penuh jemaah beraya dan marhaban. Kedatangan Mu Sentiasa Di Nanti. Pada kunjungan Ramadhan malam perdana Bupati Agam.

BahanMaklumat Untuk Siaran Iklan Boleh Diserahkan Kepada Pengendali BlogPengerusi Surau atau di E-mail ke alamat. Post Comments Atom Sudah Bersembahyang. Kumpulan Marhaban Surau Al-Muhtadin telah ditubuhkan sejak tahun 2010.

Surat letak jawatan pengerusi surau al ameen. Press alt to open this menu. 172 likes 6 talking about this.

Dan Kepergian Mu Pun Ditangisi. Ok juga roti jala ni Hehe. Waktu marhaban bermula selepas waktu Isyak dan berakhir selwatnya jam 1200pm.

Kumpulan ini dibimbing oleh dua orang ustazah yang dijemput khas dari Bukit Beruntung. Sempena dengan Hari Raya Qurban ini Surau Al-Muhajirin Taman Bukit Jaya akan menjalankan aktiviti qurban seperti di tahun-tahun lepas. Kumpulan ini giat menjalani latihan 2 kali sebulan iaitu pada hari Ahad minggu kedua dan keempat.

Posted by Ahmad Nawawi Yaakob at 1047 PM. Kini kumpulan ini juga sering membuat latihan di rumah-rumah ahli kumpulan. Selamat Menggapai Redho Ilahi.

Contoh surat perletakan jawatan sebagai bendahari persatuan. Selamat Datang Bulan yang Suci. Lagi marhaban di salah sebuah rumah jiran.

Marhaban disurauHidayah pada 4 Ogos 2016 malam Jumaat. SURAU FATIMAH AZ-ZAHRA. Newer Post Older Post Home.

Ibadah Mu Diberkati. Shida masak bihun sup asam agar. Marhaban di rumah En.

Catat Ulasan Atom BLOG RASMI. Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook Kongsi ke Pinterest. JEMPUTAN MAJLIS YASSIN TAHLIL DAN MARHABAN DI KEDIAMAN EN MOHD NAZRI Jemputan Majlis Yassin tahlil dan Marhaban Kediaman.

Baca Quran Di Talian. Surau al ameen surat letak jawatan pengerusi surau al ameen. Kumpulan Marhaban Surau Al-Mustaqim Seksyen 5 Bandar Rinching.

Marhaban Panduan Berselawat Doa Dan Ucapan Hari Raya Idilfitri Teks Selawat Ziarah Hari Raya. Sections of this page. Program terbaru Belia Pada Ramadhan 1431Hijrah Yang Lalu Program Qiamullail di pimpini oleh tuan imam nazirul Terkini Program marhaban yang di pimpini belia Surau Terdapat ahli baru Adik MShahir Bin IdrisSedang pegan micAnak.

MARHABAN TERAKHIR Sejumlah 52 rumah dapat kami ziarahi lewat program ziarah dan marhaban surau tahun ini. Andri Warman pada kesempatan tersebut mengucapkan Marhaban Ya Ramadhan kepada seluruh jamaah tarawih Masjid Istiqamah Surau Kamba dengan harapan pelaksanaan ibadah puasa tahun ini lebih baik dari tahun kemaren ia mengaku bangga sebab pelaksanaan shalat tarawih perdana di Masjid Istiqamah Jorong Surau Kamba. Menu utama nasi ayam ditempah daripada En Idris.

Wednesday July 29 2015. MARHABAN DI RUMAH Malam tadi kami menerima tetamu yang agak ramai dari Surau Al-Muhajirin jiran dan rakan-rakan sekolah Shida. Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama.

Jamuan ringkas roti jala dihidang selepas selasai selawat doa dan ucapan tuan rumah. 25 Jalan Perling 4 Taman Perling Segamat. Saya dan Pengerusi Surau Tuan Azad Anugerah.

Fadhilat Dan Ganjaran Mu Amat Di Cari. Pada bulan Ramadhan ini pelbagai aktiviti telah diatur di Surau As Syakirin Taman Tengku Maheran ini antaranya sembahyang terawih berjemaah majlis.


Lagu Alif Sofia Ramadan Tiba Youtube Ramadan Sofia Mario Characters


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar